14.9.09

Forenings-rokken

For nogen tid siden blev Spindeforeningen kontaktet af en herre, der havde arvet en rok, som han godt kunne tænke sig skulle bruges til noget igen. Og da han ikke lige kendte nogen der spandt, kontaktede han os, og forleden hentede jeg så denne fine, gamle rok i Tune på Sjælland.
Den er ikke så stor som jeg af og til - og senest på et lokalt loppemarked - har set denne type rokke være, men ret lille og meget fin.
Jeg ved ikke hvilken type den er, men den ser ud til at køre fint rundt.

Jeg er lidt i vildrede omkring hvordan spolen er "hængt op", men jeg er sikker på der er rokke-kloge ressourcer i spindeforeningen, der har kan forklare hvordan dét fungerer.

Det er meningen at rokken her skal gøres køreklar og medbringes til fri afbenyttelse til de begivenheder, markeder og events hvor Spindeforeningen er med.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar